Floor Display Unit (FDU)
Lichtgewicht oplossing
Het lichtgewicht en draagbaar ontwerp maken een display voor winkelproducten een dynamisch en veelzijdig promotiemiddel. Zowel retailers als beursdeelnemers hebben met een display een makkelijke, effectieve en betaalbare mogelijkheid om de naamsbekendheid te promoten en klanten tot het doen van een impulsaankoop aan te zetten. Als u op zoek bent naar professionele displaystandaards van duurzame kwaliteit voor uw winkel, dan biedt een vrijstaande displayunit een aanpasbare oplossing om enerzijds de aandacht te trekken en anderzijds verkoop te stimuleren. Kartonnen displaystandaards zoals een FDU bieden een lonend rendement op uw investering, waardoor u het meeste uit elke productpromotie kunt halen. Hoewel een vrijstaande vloerdisplay unit een op zichzelf staand verkooppunt is, kunt u deze ook opnemen in uw marketingstrategie. Net zoals andere vormen van displays, kan een vloerdisplay unit volledig op maat ontworpen en ontwikkeld worden. Met het gebruik van een FDU heeft u de mogelijkheid om:
- Te bepalen hoe een product wordt gepresenteerd en hoe de presentie er voor een consument uitziet.
- De verkoop op een bepaald verkooppunt te stimuleren.
- De zichtbaarheid van uw product tussen andere producten te vergroten.
- De naamsbekendheid van uw merk in een drukke winkelomgeving te maximaliseren.
- Uw product op een nette en klantvriendelijke manier te promoten.
Hoe haalt u het meeste uit een FDU?
Opvallende, ruimtebesparende en budgetvriendelijke vloerdisplay units zijn het ideale wapen in de promotiecampagne van elke detailhandelaar, en met de hulp van Renvos kunt u uw displays voor u laten werken:
- Vul het merk en uw product aan. Een vrijstaande display is een kant-en-klare oplossing die is ontworpen om op te vallen. Blijf hierbij niet te ver van uw algemene thema en inrichting. Pas het ontwerpen van een display op dat u rekening houdt met uw merkidentiteit en klantherkenning.
- Kijk door de ogen van uw klant. Displays hebben meestal een hoogte tussen 1 m en 2 m. Door bij het ontwerp van de display rekening te houden met de ooglijn van klanten in de winkel. Plaats producten of cruciale marketingboodschappen op strategische hoogte voor het beoogde effect.
- Denk praktisch. Vrijstaande display units gemaakt van stevig karton wegen niet veel en kunnen eenvoudig verplaatst worden. Stem het ontwerp van de display af op het product dat in de display aangeboden wordt. Zet de display op een strategische locatie, zodat deze extra onder de aandacht van bezoekers en consumenten wordt gebracht.
- Toon producten in hun beste licht. Door gebruik te maken van strategische winkelverlichting laat u een product schitteren. Speciale aanbiedingen die geplaatst worden in een goed belichte en opvallende display bereiken het gewenste effect op een veel eenvoudigere manier dan wanneer een gevulde display ergens in een onopvallend achteraf hoekje staat.
Waarmee kunnen wij u helpen?
Wil je meer informatie over op maat gemaakte displays en instore communicatie?